English Ukrainian
v443 PDF Друк E-mail
Автор: Administrator   
Середа, 20 березня 2019 15:02

Завантажитиpage white acrobat

https://doi.org/10.17721/2308-135X.2019.44.23-33

УДК 911. 3

Заваріка Галина Михайлівна, кандидат географічних наук, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

ДОСВІД РОЗБУДОВИ ТУРИЗМУ ГРУЗІЇ В ПОСТКОНФЛІКТНИЙ ПЕРІОД

Мета. Мета статті полягає в теоретико-методологічному дослідженні досвіду Грузії у розвитку туризму в період з 2009 року по цей час.

Методика. Методологічною базою дослідження є основи наукової діалектики. Застосовано експедиційний, історичний, порівняльно-географічний, статистичний методи дослідження.

Результати. Проаналізовано роль державного сектору у розбудові туризму в Грузії та діяльність Національної адміністрації туризму. Висвітлено сучасний стан туризму Грузії, який значно покращився після конфлікту. З’ясовано роль туристичних інформаційних центрів у розвитку туризму країни в постконфліктний період. Обґрунтовано стратегічні цілі розвитку туризму Грузії, завдяки впровадженню яких вдалося дістатися зростання в галузі. Встановлено, що рушійною силою зростання і прогресу в індустрії туризму Грузії став розвиток інфраструктури, зусилля маркетологів та залучення нових інвестицій.

Наукова новизна. Наукова новизна полягає у початку систематизації досвіду різних країн, постраждалих внаслідок конфлікту, в розбудові туризму. Наголошено, що досвід Грузії буде корисним для України в цьому напрямі.

Практична значимість. Результати дослідження можуть стати основою для подальшого аналізу можливостей розбудови туризму в постконфліктний період в інших країнах. Україна має багато схожих рис з Грузією, особливо в плані подолання проблем конфліктного періоду в туристичній галузі. Запропоновано використовувати позитивний досвід Грузії в Україні з метою досягнення високих показників рівня організації туризму.

Ключові слова: стратегія, туристичний інформаційний центр, конфлікт, постконфліктний період, туристична адміністрація.

Список використаних джерел:

1.Валишвили Т. Маркетинговое исследование рынка туристических услуг Грузии / Т. Валишвили, Н. Чихладзе // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. – 2014. – № 18. – С. 166 – 171. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_30
2.Georgian tourism in figures structure & industry data 2017. [Електронний ресурс]. − Режим доступу: file:///C:/Users/dgali/Desktop/2017-ENG.pdf
3.Департамент туризма и курортов Аджарской автономной республики. [Електронный ресурс]. − Режим доступа: http://www.gobatumi.com/ru
4.Коцан Н. Основні особливості сучасного розвитку туризму в Грузії / Н. Коцан, О. Курило // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: Н. Н. Коцан та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 18(243) : Географічні науки. – С. 165 – 170.
5.Лухуташвили Н. Основы развития религиозного туризма в Грузии / Н. Лухуташвили, Т. Валишвили // Вісник ДІТБ. – 2013. – №17. – С.124 – 128.
6.Национальная администрация туризма Грузии [Електронный ресурс]. − Режим доступа: https://geonavigator.ge/firm/2757/info/
7.Туризм в Грузии в 2017 году: 7,5 млн визитеров, $ 2,7 млрд дохода. [Електронный ресурс]. − Режим доступа:
8.Туристический бум в Грузии: чем страна привлекает путешественников. [Електронный ресурс]. − Режим доступа:
9.Forbes похвалил Грузию за развитие туризма. [Електронный ресурс]. − Режим доступа: https://sputnik-georgia.ru
Останнє оновлення на Вівторок, 04 червня 2019 15:52