English Ukrainian
v4313 PDF Друк E-mail
Автор: Administrator   
Четвер, 21 березня 2019 16:25

Завантажити page white acrobat

https://doi.org/10.17721/2308-135X.2019.43.103-111

УДК 338.48: 339.138:911.8

Мандюк Назарій Любомирович, кандидат економічних наук, доцент, Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКАХ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Мета статті полягає у формуванні основних напрямів і механізмів застосування інструментів територіального маркетингу для забезпечення сталого розвитку туризму в національних природних парках Львівської області на основі виявлення їх особливостей.

Методика. В дослідженні використані методи дедукції та індукції, аналізу і синтезу, метод порівняння, системний підхід. Застосовується зарубіжний і вітчизняний досвід сталого розвитку туризму та використання маркетингових інструментів.

Результати. Проаналізовано специфіку національних природних парків Львівської області, зокрема природні умови, які визначають можливість для розвитку туризму, збереженість довкілля, фактор туристичної інфраструктури, поведінки споживачів тощо. Визначено характер і специфіку розвитку різних видів туризму та туристичного продукту. Подаються рекомендації щодо подальшого розвитку цих територій. Для цього пропонуються різні механізми, засоби та інструменти територіального маркетингу.

Наукова новизна. Розглядається специфіка комплексного підходу до забезпечення сталого розвитку туризму на території національних природних парків, який буде включати використання маркетингових інструментів для досягнення соціальних, екологічних та економічних цілей.

Практична значимість. Отримані у дослідженні напрацювання дадуть можливість прискорити розвиток туризму в національних природних парках Львівщини. Одночасно сприятимуть вирішенню туристично-господарських та соціальних проблем.

Ключові слова: сталий розвиток туризму, туристичний продукт, територіальний маркетинг, маркетингова політика.

Список використаних джерел:

1.Котлер Ф. Маркетинг місць / Ф. Котлер, К. Асплунд, І. Рейн, Д. Хайдер: Пер. з англ. – Спб, 2005. – 376с.

2.Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни / Окландер М. А. – К. : Наукова думка, 2002. – 168 с.

3.Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія /  Т.І. Ткаченко. 2-е вид., випр. та допов.  К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т. 2009.  463 с.

4.Черчик Л. М. Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика / Черчик Л. М. – Луцьк : ЛДТУ, 2006. – 136 с.

5.McCool Stephen Sustainable Tourism in an Emerging World of Complexity and Turbulence / S. McCool // Reframing Sustainable Tourism. – 2016 – P. 3-13.

Останнє оновлення на Середа, 05 червня 2019 07:23