English Ukrainian
v409 PDF Друк E-mail
Автор: Administrator   
Четвер, 21 березня 2019 16:50

Завантажити page white acrobat

УДК 338.48:911.8

Мандюк Назарій Любомирович, кандидат економічних наук, доцент, Львівський національний університет ім. І. Франка, м. Львів, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

ФАКТОРИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ГІРСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Мета статті полягає у формуванні основних напрямів і механізмів реалізації принципів сталого розвитку туризму для гірських територій Львівської області на основі виявлення факторів.

Методика. В дослідженні використані методи аналізу і синтезу, дедукції та індукції зібраної інформації, метод порівняння, системний підхід. Застосовується зарубіжний і вітчизняний досвід сталого розвитку туризму.

Результати. Проаналізовано фактори, які впливають на сталий розвиток туризму гірських територій Львівської області, зокрема природні умови, які визначають можливість для розвитку туризму, збереженість довкілля, фактор транспортної доступності, наявності туристичної інфраструктури, поведінки споживачів тощо. Визначено характер і специфіку їхнього впливу на розвиток різних види туризму. Подаються рекомендації щодо подальшого розвитку цих територій у спосіб, який не буде чинити негативного впливу на довкілля. Для цього пропонуються різні механізми, засоби та рішення.

Наукова новизна. Розглядаються особливості комплексного підходу до забезпечення сталого розвитку туризму, який буде включати використання маркетингових інструментів для досягнення соціальних, екологічних та економічних цілей.

Практична значимість. Отримані у дослідженні висновки та рекомендації допоможуть мінімізувати негативний туризму вплив на довкілля гірських територій Львівської області. Одночасно сприятимуть вирішенню туристично-господарських та соціальних проблем.

Ключові слова: сталий розвиток туризму, туристичний продукт, гірські території, маркетингова політика.

Список використаних джерел

1.Любіцева О. О. Концепція формування опорного туристичного каркасу як основа впровадження стратегії сталого розвитку туризму в Україні / О. О. Любіцева // Географія та туризм. – 2011. – Вип. 14. – С. 3-8.

2.Смаль В. Туризм і сталий розвиток: / В. В. Смаль, І. В. Смаль // Вісник Львівського університету. Серія географічна. – 2005. – Вип. 32. – С. 163-173.

3.Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія /  Т.І. Ткаченко. 2-е вид., випр. та допов.– К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т. –– 463 с.

4.Dolnicar Sara Environment-friendly Tourists: What Do We Really Know About Them? [Електронний ресурс] / S. Dolnicar, G. Crouch, P. Long // Journal of Sustainable Tourism. – 2008 – Volume 16. Issue 2. P. 197-210. – Режим доступу до ресурсу: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.2167/jost738.0

5.McCool Stephen Sustainable Tourism in an Emerging World of Complexity and Turbulence / S. McCool // Reframing Sustainable Tourism. – 2016 – P. 3-13

6.Weaver David Asymmetrical dialectics of sustainable tourism: Toward enlightened mass tourism [Електронний ресурс] / D. Weaver // Journal of Travel Research. – 2014 – Volume 53. P. 131-140. – Режим доступу до ресурсу: http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0047287513491335

Останнє оновлення на Вівторок, 21 травня 2019 17:06