English Ukrainian
v4013 PDF Друк E-mail
Автор: Administrator   
Четвер, 21 березня 2019 16:52

Завантажити page white acrobat

ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУСПІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ ТА КРАЇНОЗНАВСТВА

 

 

УДК 911.3

Олійник Ярослав Богданович, академік НАПН України, доктор економічних наук, професор, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail:521ya.ol.53@ukr.net

Нич Тетяна Василівна, кандидат географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду "> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Нич Олександр Михайлович, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду "> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Танасійчук Дмитро Вікторович, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА В УКРАЇНІ : СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

 

Мета – дослідити структуру мережі загальноосвітніх навчальних закладів України.

Методика дослідження побудована на використанні статистичної бази та методології Державної служби статистики України, також застосовувалися методи математичної статистики, порівняльно-географічний метод.

Результати дослідження. Охарактеризовані особливості шкільної середньої освіти в Україні: формування закладів нового типу (гімназії, ліцеї, колегіуми та навчально-виховні комплекси).

Наукова новизна. Запропоновані тенденції розвитку і реформування шкільної освіти з урахування концепції “Нової української школи». Показана роль опорних шкіл та територіальні диспропорції в їх формуванні.

Практична значимість отриманих результатів. Алгоритм дослідження, його методика та результати можуть бути використанні при аналізі впливу реформи секторальної децентралізації в галузі освіти через об’єднані територіальні громади на створення функцій управління освітою.

Ключові слова: шкільна середня освіта, загальноосвітні навчальні заклади, територіальні громади, реформування шкільної освіти, опорні школи.

Список використаних джерел

1. Проект Закону України “Про освіту” №3491-д від 04.04.2016.

2. Закон України « Про загальну середню освіту», Відомості Верховної Ради України, 2017, № 38-39 від 05.09.2017

3. Україна у цифрах у 2016 році. Статистичний щорічник. К.,Державна служба статистики України,2017.-240 с.

4. Статистичний щорічник України за 2016 рік. . К.,Державна служба статистики України,2017.-611 с.

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. N 306 « Про затвердження Положення про навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад", "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" .

6. Мельниченко Т.Ю.Освітній комплекс України: сучасний стан і напрямки удосконалення територіальної організації. Автореф… канд..дис. К.,2005.-22 с.

7.Закон України «Про освіту» ,Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39.

8. Нова Українська школа, сайт Міністерства освіти і науки України, 2018.

9. Пальчук В. Секторальна децентралізація в галузі освіти: створення мережі опорних шкіл [Електронний ресурс] /  В. Пальчук // Україна: події, факти, коментарі. – 2017. – № 20. – С. 46–56. – Режим доступу: http://nbuviap.gov.ua/images/ukraine/2017/ukr20.pdf

Останнє оновлення на Середа, 22 травня 2019 15:03