v4013 |
Автор: Administrator |
Четвер, 21 березня 2019 16:52 |
ІІ. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУСПІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ ТА КРАЇНОЗНАВСТВА
УДК 911.3 Олійник Ярослав Богданович, академік НАПН України, доктор економічних наук, професор, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail:521ya.ol.53@ukr.net Нич Тетяна Василівна, кандидат географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду "> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Нич Олександр Михайлович, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду "> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Танасійчук Дмитро Вікторович, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА В УКРАЇНІ : СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Мета – дослідити структуру мережі загальноосвітніх навчальних закладів України. Методика дослідження побудована на використанні статистичної бази та методології Державної служби статистики України, також застосовувалися методи математичної статистики, порівняльно-географічний метод. Результати дослідження. Охарактеризовані особливості шкільної середньої освіти в Україні: формування закладів нового типу (гімназії, ліцеї, колегіуми та навчально-виховні комплекси). Наукова новизна. Запропоновані тенденції розвитку і реформування шкільної освіти з урахування концепції “Нової української школи». Показана роль опорних шкіл та територіальні диспропорції в їх формуванні. Практична значимість отриманих результатів. Алгоритм дослідження, його методика та результати можуть бути використанні при аналізі впливу реформи секторальної децентралізації в галузі освіти через об’єднані територіальні громади на створення функцій управління освітою. Ключові слова: шкільна середня освіта, загальноосвітні навчальні заклади, територіальні громади, реформування шкільної освіти, опорні школи. Список використаних джерел 1. Проект Закону України “Про освіту” №3491-д від 04.04.2016. 2. Закон України « Про загальну середню освіту», Відомості Верховної Ради України, 2017, № 38-39 від 05.09.2017 3. Україна у цифрах у 2016 році. Статистичний щорічник. К.,Державна служба статистики України,2017.-240 с. 4. Статистичний щорічник України за 2016 рік. . К.,Державна служба статистики України,2017.-611 с. 5. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. N 306 « Про затвердження Положення про навчально-виховний комплекс "дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад", "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" . 6. Мельниченко Т.Ю.Освітній комплекс України: сучасний стан і напрямки удосконалення територіальної організації. Автореф… канд..дис. К.,2005.-22 с. 7.Закон України «Про освіту» ,Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39. 8. Нова Українська школа, сайт Міністерства освіти і науки України, 2018.9. Пальчук В. Секторальна децентралізація в галузі освіти: створення мережі опорних шкіл [Електронний ресурс] / В. Пальчук // Україна: події, факти, коментарі. – 2017. – № 20. – С. 46–56. – Режим доступу: http://nbuviap.gov.ua/images/ukraine/2017/ukr20.pdf |
Останнє оновлення на Середа, 22 травня 2019 15:03 |