English Ukrainian
v596 PDF Друк E-mail
Автор: Administrator   
Середа, 14 квітня 2021 14:30

page white acrobatЗавантажити

УДК 338.486.22(477.85-25):338.48-44(620)                                                              https://doi.org/10.17721/2308-135X.2020.59.45-50

Андрусяк Наталя Степанівна,

кандидат біологічних наук, доцент Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Україна, туристична агенція «Buktravel», м. Чернівці, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Аніпко Наталія Петрівна,

кандидат географічних наук, доцент Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Україна, туристична агенція «Buktravel», м. Чернівці

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Смик Оксана Степанівна,

кандидат географічних наук Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Україна, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду


АНАЛІЗ ПОПИТУ ТУРИСТІВ М. ЧЕРНІВЦІ ЗА НАПРЯМКОМ ЄГИПЕТ У 2020 РОЦІ

Мета. Проаналізувати результати опитувань туристів, які скористалися послугами туристичних агентств міста Чернівці за напрямком Єгипет у сезоні 2020 року, та виявити «слабкі» та «сильні» сторони в діяльності туристичних агентств.

Методика. На основі складеної анкети було проведено опитування туристів та опрацювання результатів анкетування. До опитування були залучені туристи, які скористалися послугами туристичних агенцій міста Чернівці за напрямком Єгипет. У досліджені використано методи комп'ютерних технологій, статистичний, порівняльний, опитування.

Результати. Проаналізовані результати опитування туристів, які скористалися послугами туристичних агенцій міста Чернівці за напрямком Єгипет у сезоні 2020 року. Визначено, які чинники впливають на вибір туристом туристичного агентства, які джерела інформації про туристичні продукти є вирішальними для вибору туриста, виявлена частка втрачених туристичними агентствами туристів, які планували скористатися їхніми послугами, але відмовилися, причини відмови від послуг рекомендованого агентства, причини обрання Єгипту для відпочинку, проаналізовано як туристи оцінили якість та безпечність наданих в Єгипті туристичних послуг у пандемічний 2020 рік. Серед причин відмови від послуг рекомендованого агентства - недостатня обізнаність менеджера із туристичним продуктом, неповні та невпевнені відповіді на питання, які стосувалися порядку перетину кордону, переліку лабораторій, де можна отримати результат ПЛР тесту та інформації, яка має бути у бланку результату тестування тесті, недостатньо приділений час для туриста, небажання менеджера працювати із туристом.

Наукова новизна. Проведено нове опитування туристів, здійснено опрацювання результатів дослідження та визначено подальші напрямки в удосконаленні й майбутньому розвитку туристичних агенції в Україні (на прикладі м. Чернівці).

Практична значимість. Практична значимість дослідження полягає у використанні результатів для критичного аналізу діяльності туристичних агентств, виявленні «слабких» та «сильних» сторін в їхній діяльності та пошуку нових шляхів розвитку й вдосконалення, зокрема, чому проблемним для туристів залишається питання вибору туристичного продукту та туристичного агентства.

Ключові слова: Єгипет, туристичний продукт, туристичні агенції, турист, анкетування.

Список використаних джерел/ References:

1. Abul-Azm, A.G. and M.Hassanein. "EIA in the tourism sector in Egypt." 24 IAIA Meeting. Vancouver: IAIA, 2003. – 248 p.

2. Republic of Egypt Country Strategy Paper 2000-2002 // Business, ECES //Working Paper - № 147 - 2000. – P.43-52.

3. Egyptian Tourist Authority. "Gift of the Sun." The official site of the Egyptian Tourist Authority. 6 September 2008 - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.egypt.travel/?flashinstalled=2

4. Goeldner, C.R., J.R. Ritchie and R.W. McIntosh. Tourism: principles, practices, philosophies. - New York: John Wiley and Sons, 2000.- 385 p.

5. International tourism, number of arrivals - Egypt, Arab Rep. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://data.worldbank.org/indicator/ST.INT.ARVL?locations=EG

6. Massoud, N., Sakr H. and Sakr M. Tourism in Egypt: an unfinished MEA. - 2012. – 215 p.

7. The new territories of tourism in Egypt: a local-global frontier? //European Journal of Geography [Електронний ресурс]. – Режим доступу https://www.researchgate.net/publication/263226839_The_new_territories_of_tourism_in_Egypt_a_localglobal_frontier_Cybergeo_European_Journal_of_Geography_URL_httpcybergeorevuesorg23324

8. Travel and Tourism in Egypt to 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу https://www.marketresearch.com/product/sample-8015994.pdf

9. UNWTO World Tourism Barometr [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mkt.unwto.org/barometer

Надійшла до редколегії 02.12.2020

Останнє оновлення на П'ятниця, 16 квітня 2021 12:36